ATT VETA VAD MAN VILL GÖRA.

Har många gånger tänkt vad det verkligen är jag vill göra i mitt liv. Jag skulle vilja plugga, utbilda mig till något som jag verkligen brinner för, att få börja bygga upp min karriär. Jag vill flytta till Västerås, börja gå någon utbildning eller börja jobba, komma nära Anna, börja dansa på damsverkstan och sedan börja tävla. Jag vill fixa mitt körkort, kommer verkligen kämpa för att få detta nu i början av nästa år. Jag vill åka till Afrika, jobba som volontär på ett barnhem eller hjälpa djur av nått slag. Jag vill resa, se världen, få uppleva andra kulturer. Jag vill försöka komma någon vart med skådespeleriet, kanske jobba i tv, filminspelning eller på en teater. Jag vill flytta till USA i ett år, kanske gå på college ett år eller jobba. Jag vill dela och bygga mitt liv med någon, och sedan gifta mig och skaffa barn.

och ja.. detta är bara ett fåtal saker som jag skulle vilja göra med mitt liv. Men vart ska man börja? Och vad ska man satsa på? Livet är kort, och jag vill njuta och få ut så mycket av det som möjligt. Jag vill känna att jag levt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0