HELGEN; LÖRDAG!

Eftersom att jag än en gång varit dålig på att uppdatera bloggen på helgen så tänkte jag göra en liten sammanfattning nu, vi börjar med i lördags:

Jag vaknade ungefär runt kl 9.00 på lördagsmorgonen. Och varför så tidigt på en helgdag kanske ni undrar? Men det kan jag svara på, för den här dagen skulle jag äntligen få träffa Patricia som jag inte sett på sisådär 2-3 månader. Och hon skulle komma å hämta mig runt kl 10.00, för att vi sedan åka hem till Jessica Bergström som skulle fixa Patricias naglar. Mycket trevlig vistelse, det blev en massa tjejsnack undertiden och sen efter ett tag så kom även Emelie Bergström, så då gick vi ut med Jessicas hundar medan dem fortsatte med naglarna.
Sen efter dem var klara, så begav jag och Patricia oss vidare, då Jessica och Emelie skulle åka till Borlänge och shoppa, och jag och Patricia skulle möta upp Emelie Loquist för att ta en fika. Mycket trevligt! Vi satt på stan till ungefär kl 14. och sedan körde vi hem till mig. Där gjorde Patricia mig sällskap medan jag började göra mig iordning inför julbordet med jobbet. Skulle åka till förfesten, som skulle hållas mellan Hedemora och Säter, kl 15.30.
Sen så spenderade jag resten utav kvällen på Hedemora stadshotell, där hela Milko (vill jag säga, även fast vi nu är Arla) var och åt julbord. Det var en mycket trevlig kväll med god mat, grymt bra sällskap, mycket dans och skratt, jag kommer verkligen sakna alla när jag slutat här om en vecka. Det är lite sorligt faktiskt :(
Tack alla för en himlans trevlig dag/kväll!

Och eftersom jag fortfarande är lite dålig på att knäppa kort, så blir det inga kort från julbordet heller. Jag lovar att jag ska bli bättre på att dokumentera saker i bilder också. Känner själv att det är lite tråkigt annars.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0