HELGEN; SÖNDAG!

Ja jag vet, förlåt. Jag skrev att jag skulle göra en sammanfattning om helgen och sen kom det en massa saker ivägen, så nu har jag ännu mer dagar att uppdatera. Bra där Emelie! hahaha. Aja, såhär såg iaf min söndag ut:

1. Jag vaknade även denna morgon av klockans "hemska" väckningssignal. Tänkte att jag även denna morgon skulle gå upp i hyfsad tid då min älskade Patricia skulle komma på en snabb visit, innan hon skulle åka tillbaka till Nyköping.
2. Patricia var på plats, och vi myste vid köksbordet med varsin kaffe och massa lussebullar. Och nej, vi gjorde inget speciellt, vi satt bara och snacka en massa skit. Men det är det som är det fina med bra vänskap. Man behöver inte hitta på någonting för att ha roligt, utan man kan bara sitta och ta det lugnt och bara umgås. 
3. Kim (som också var hemma i Avesta över helgen) kom även hon över på en fika. Mycket mysigt var det med mina flickor. Men sen så var Patricia tyvärr tvungen att åka, hon skulle äta med sina föräldrar innan hon skulle köra hem till Nyköping. Och jag vill inte att hon ska tvingas åka den långa biten i mörker. Så jag fick lov att släppa iväg henne, även fast det tog emot, Men jag kommer att få träffa henne igen till nyår, för då drar jag och Kicki ner till Nyköping över helgen :)  
4. Ja resten av dagen så gjorde jag inte så mkt heller, Jennifer kom förbi också efter ett tag. Så det blev bara en riktig mysdag med massa underbara tjejer. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0