MÅNDAG OCH TISDAG!

I måndags så jobbade jag först på dagen. Vilket gick bra, dock lite jobbigt när det är så fruktansvärt kallt inne på kontoret, De säger att vi har golvvärme, men det är ingenting jag, Eva eller Berit har kännt av. Det blir en massa spring till kaffemaskinen, eftersom det är nästan det enda sättet vi kan hålla värmen på. För det hjälper inte att sitta med en massa varma stickade tröjor, man fryser ändå. Skit konstigt är det. Aja. Det är bara att stå ut.
På kvällen så träffade jag sedan Natasha för en fika/middag på stan. Det blev bakadpotatis med kyckling/mangoraja, supergott! :) Sen så kikade vi runt lite på stan innan vi drog hem till Simone för lite grilsnight. Eller ja, Simones 1 åriga son Jason, hennes kära sambo och min lilla vovve fick vara med på ett hörn också ;) Mycket trevligt var det!

Sen tisdagen spenderades även den först på jobbet. Sen åkte jag direkt ner på stan för att möta upp Emelie Bergström. (Köpte faktiskt en supersnygg stickadtröja och ett par lacktights precis innan, LOVE! Kort kommer) Vi skulle handla lite småsaker till hennes café. skolan som hon jobbar på skulle ha någon form utav dans för eleverna på kvällen, och då skulle hon vara där och sälja lite dricka, kaffe och snacks i kiosken. Även fast hon sa att jag inte behövde, så erbjöd jag mig att att hjälpa henne (vad gör man inte för sina vänner♥), så efter inhandlingen så åkte vi till caféet och jag ställde mig å gjorde chokladbollar och Emelie gjorde mackorna. Sen så började vi flytta över alla grejerna till Avesta parken (där dansen skulle hållas) och sen kom även Nan och hjälpte till. Superroligt hade vi!! :D Och eleverna såg faktiskt också ut att ha väldigt roligt. Snacka om att man blev danssugen! :) hihihihi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0