SAKNAD OCH ÄLSKAD!

Ååååh, idag kommer min underbara vän Patricia hem till Avesta. Eftersom hon har flyttat till Nyköping så går det ett bra tag i mellan gångerna innan vi kan ses. Och vi som brukade umgås inprincip varenda dag förut! Så att vara ifrån varandra såhär mycket är verkligen en träningssak för oss. Det btukar gå bra bara jag har mycket att göra om dagarna, för då tänker jag inte så mycket på det, men när jag sedan pratar med henne i telefon eller träffar henne så kommer allt tillbaka och då känner jag verkligen den här sorgen att vara ifrån henne så mkt. Sist var jag nära till tårar när jag kramade om henne, och jag antar att det kommer att bli så den här gången med. Har ett par stycken nära vänner som bor en bit ifrån mig, och det är tufft ibland att vara ifrån några man älskar. Men det är så skönt att man vet att man alltid kommer att ha varandra där ändå, och att det faktiskt inte tär på våran vänskap fast vi bor i olika städer.

Ja, jag längtar verkligen tills imorgon när jag får träffa Patricia. Och jag lovar att jag säkert kommer att börja gråta igen. Tror att jag ska kidnappa henne denna gång så att hon blir kvar i Avesta, hahaha. Fast tror inte att jag skulle lyckas så bra. Då skulle jag nog få Per (Patricias pojkvän) på mig, hahaha. För han vet nog exakt vart hon är isf :P
Här är en bild på skönheten, JAG ÄLSKAR DIG PATRICIA! Imorgon ses vi, puss på det! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0