TRODDE JAG JA...

Jaha, här har man suttit och vart klar med dagens arbetsysslor ett bra tag, och det enda jag behövde göra var att vänta på bussen som kommer kl 15.48, men nu fick jag helt plötsligt reda på att bäggaravdelningen inte kört klart en del flaskor som ska gå nu på kvällen, och de trodde inte att det skulle vara klart förrän kl 16 idag!!! :O Så nu måste jag vara på jobbet ännu längre ändå, och jag har ingenting att göra tills dess. KUL.. not! Jag som behöver ner på stan och göra en massa ärenden nu idag, och jag får nu bara en timme på mig!! :O "Jätte kul, det är ju så man vill dansa av glädje". Åååh, trött jag blir!! Aja, det är väl bara att uthärda....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0