LITE ALLMÄNT. BARA FÖR ATT JAG SKA FÖRDRIVA TID.

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år.
2. Vem var den sista du träffade? Alla arbetskamrater på jobbet.
3. Hur lång är du? 168 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Breaking Dawn part 1.
5. Vem ringde du senast? Kan ej säga det, men det var ett jobbsamtal.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Puss på dig babe. Hoppas att ni får skoj ikväll :-D <3" och det var till Cilla.
7. Var är dagens planer? Kräft"skiva" och sen så får vi se om det eventuellt blir utgång.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt på. Skickar mer sms, men ibland är det skönt att slippa skriva och bara sitta och prata i lugn och ro.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Imorse.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.
12. När vaknade du idag? 06.00.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Oj vad svårt. Har flera favorit ställen, men måste nog säga hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren. Man blir ju så fattig när man kommer därifrån. 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas på en bra karriär, bor i ett hus på landet, har barn och är gift, har hundar, katter och kanske häst?
17. Vad skrämde dig som barn? Jultomten, hahaha! Och sen såklart min största fobi, clowner...
18. Vem fick dig att skratta senast? Mina arbetskamrater, hahaha. Vad roligt vi kan ha på lunchrasterna ibland!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? För det mesta i en stor t-shirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre sovkuddar, men sen även 5 som dekoration ;)
23. Hur många landskap har du bott i? Enbart i Dalarna.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, usch.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Såhär på hösten/vintern STRUMPOR!. Men på sommaren barfota.
26. Är du social? Ja gud ja. Ibland kanske t.o.m. lite för social om man kan vara det, haha.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry Half baked.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj.. spara undan en del, betala av mammas lån tror jag, skänka till välgörenhet, resa, köpa hus, ja listan skulle kunna bli lång.. Vet faktiskt inte.
29. Tycker du om Kinamat? Nej, men thai älskar jag!
30. Tycker du om kaffe? Jaharu! Jag är en riktig kaffe-oman.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe! Men ibland även te.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, jag rullar runt överallt, haha.
33. Kan du spela poker? Nej, jag är kass. Har försökt lärt mig men det går inte så bra.
34. Tycker du om att mysa? Absolut!
35. Är du en beroendemänniska? Ja av skratt kanske.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
37. Vill du ha barn? Absolut, jag har haft babynoja enda sen jag var 17 år. Älskar barn!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite lite tyska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Men börjar lära mig att tycka om havet också.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Vet inte faktiskt.
42. Äger du dyra smycken? Ja, eller egentligen kanske det klassas som medel när man tänker efter hur mycket dyra smycken det finns. Det dyraste är väl rock by sweden och kenzas..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe
45. Vem är den roligaste människan du känner? Älskar Jojje Jönsson som spelar Dag-otto, så jag måste nog säga honom.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på låret som mormor och morfars katt gjorde.
47. Vad har du för ringsignal? Someone's calling you. Alla som hör den får den på hjärnan och vill att jag ska byta ringsignal, hahaha. Men det kommer inte hända på ett tag, för jag älskar den :)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja nånstans.
49. Flirtar du mycket? Nej det tycker jag inte. Men sen vet jag inte om vissa tar mig för att vara flörtig p.g.a. att jag är så social, men det är sån jag är och jag har inte några avsikter av att flörta. Känner inget behov av det.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hmmm.. Hemma tror jag?
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag.
52. Har du fått fortkörningsböter? Har ej körkort, ÄN... Men snart...
53. Vilken var den senaste bok du läste? The last song.
54. Läser du dagstidningen? Inte dagligen, men det händer.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men köper Veckans NU ofta. Älskar den tidningen!
56. Dansar du i bilen? Nej, eller jo. Ibland. Fast inte när jag kör.  
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol, har det på i bakgrunden nu.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Massa saker på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? Oj.. På farmors begravning kanske, och det var för nästan ett år sedan.
60. Vilka personer utmanar du? Utmanar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0