Träningsvärk!

Har en sån träningsvärk i ben, lår, rumpa och sidan! Men jag och Natasha körde både 1 timme Zumba och 2 timmar dans i tisdag, så det är nog inte så konstigt ;) hahaha, men på ett sätt så är det skönt att ha träningsvärk, skulle jag inte få det efter ett träningspass så skulle jag bli grymt besviken på mig själv. För då har det ju inte tagit så bra som jag vill, och då är det ju inte så mkt till idé att man ska träna heller. Men man måste vara försiktig så att man inte kör på allt för hårt heller, man ska träna så att man mår bra! Och om man då kör på för hårt så sliter man bara på kroppen istället för att bygga upp den. Så snälla ni, om ni ska träna så gör det på en bra nivå! Tro mig, jag vet vad jag pratar om. Jag har suttit i skiten själv och har helt kört slut på kroppen för ca 2 år sen. Det är jätte lätt att det går över styr. Ät och träna för att ni ska må bra, och inte för något annat.


Själv ska jag till gymmet idag, men ska låta mina lår och rumpa vila. Så idag blir det överkroppen som får jobba istället. Det är viktigt att man tillåter kroppen att ta igen sig och inte bara köra på.


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi tack så mycket :D Det känns som det blir den, gillade den verkligen! :)

2011-11-11 @ 12:06:03
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0