Beslutsångest eller ångest, you name it!

Okej, jag vet verkligen inte vad jag ska göra med min tatuering som jag har bredvid skuldran! Tänkte ju göra en fjäder av den, men tänk om det inte heller blir bra?! Vill inte ha den helt kolsvart heller.. Så har en fundering på om jag skulle boka tid för att ta bort den med laser, men även det har ju sina risker. Dels så blir det rätt så dyrt och sen så finns det ingen garanti på att det kommer att gå helt bort heller, utan det kan finnas kvar skuggningar som inte går bort (och det vill man ju verkligen inte!) Ååååh, hjälp mig! Älskar tatueringar, men inte denna!! Sen så är det väldigt fint att vara helt tatueringsfri på övreryggen också, samtidigt som det är snyggt att ha tatuering där... Ååååh, vet inte vad jag ska göra! Snälla snälla ni, kan inte ni bestämma åt mig??? Snacka om i-lands problem, men grunnar på detta hela tiden!! 

Vad tror ni? Göra om till en fjäder med text, eller ta bort med laser?  Vill dock inte att den ska bli så mörk som denna:

 



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kolla hur han kan göra den först, liksom hur mörk osv. Sen bestämmer du dig då :) <3

2011-11-08 @ 16:08:55
URL: http://septemberten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0