Boeing Boeing på Avesta teater..

Som ni kanske kommer ihåg så hade jag och mamma köpt biljetter till farsen "Boeing Boeing" med Nanne Grönvall. Och igår var det dags :) Det var faktiskt riktigt kul att själv gå och kolla på teater, det är nästan lika roligt som att spela själv. Föreställningen var helt okej, men hade lite högre förväntningar av den måste jag säga. Jag är helt kär i just Fars! Jag älskar känslan av att man blir alldeles nervös, för karraktärerna rör till det så för sig själva och man fattar inte hur de ska lyckas reda ut allt. Det är det som är Fars för mig! Sen är det ju också så otroligt mycket humor i det och man får verkligen skratta. Men tyvärr så fick jag inte den där speciella känslan av denna pjäs. Visst jag skratta, det gjorde jag, men pjäsen saknade det. Visst vissa skådespelare helt fantastiska, det var dem verkligen! Men själva pjäsen berörde inte mig. Men däremot så rekommenderar jag att gå och se den. För bara för att jag inte blev helt upp över öronen förtjust i denna pjäs, så betyder det ju inte att ni inte kommer tycka att den är bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0