BYE BYE BLONDIE?

Ska alldeles strax bege mig hem från jobbet. Det har rullat på väldigt bra idag, trots att jag var själv idag igen. Det blir ju lite mer arbete för en själv när ens kollega är sjuk, men det har gått bra :) Ska hem och äta lite nu, är så hungrig! Och sen ska jag till Lotta och klippa å fixa färgen i håret :) Vet dock inte vad jag ska göra med färgen ännu, om jag ska fortsätta vara ljus eller om det är bye bye blondie. Vem vet? Vi får helt enkelt se ;) haha. Tror att jag låter Lotta bestämma. Sen efter det så ska jag iväg till dansen en sväng, roligt roligt! Vi har ju uppträdande den 21 december, kom och kolla vetja :) Nej, nu ska jag röra på mig. Ha det bäst sålänge!

slänger upp en bild på mig som blond, så får vi se om jag fortfarande är det när jag kommer hem ikväll eller om jag blivit brunett ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0