Detta blir min nya hårfärg den 30 november ;)

Äntligen så har jag bestämt mig för vad jag vill försöka få för hårfärg. Var nyss inne på Kenzas blogg och kika lite, och upptäckte att hon hade en sån grymt snygg hårfärg!! Precis sån hårfärg som jag varit inne på, men som jag inte riktigt visste hur jag skulle beskriva. Den är perfekt att börja med när jag nu ska bli lite mörkare, För jag känner, när jag ändå är såhär ljus så vill jag inte gå och bli jättemörk på en gång, för då är det så jobbigt att bli ljus igen om jag vill prova nått nytt, Så det är bättre att trappa upp mer och mer, och bli mörkare och mörkare. För jag menar, det finns så mkt snygga hårfärger och det är så många som jag skulle vilja prova :) Och vi börjar med den här hårfärgen ;)

 
Hon är ju så snygg hela hon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0