Har bestämt mig för att bli mörk igen!

Nu har jag bestämt mig, nu ska jag bli mörkare i håret. Är så trött på att ha en sådan skarp utväxt hela tiden, tycker verkligen inte om det! Så tänkte faktiskt ringa till Lotta och boka en tid. Dock så vet jag inte vilken nyans jag vill ha, så har även bestämt att hon ska få göra precis vad hon vill med färgen. Jag litar på hennes omdöme!

 
Audrina Patridge, alltid lika snygg! Tycker jättemkt om hennes hårfärg på dessa bilder.
Men hon är även snygg i riktigt mörkbrunt också.
 
Miley Cyrus är även hon väldigt snygg i denna lite mer mustigt rödbruna hårfärgen.

Men vad jag kommer att ha för hårfärg härnäst, det tåls att se. Spännande!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh vad fint :D Jag tycker lite rödbrunt á la Miley :)

2011-11-07 @ 18:38:38
URL: http://septemberten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0