Helgen.

Jag vet att jag skrev i fredags att jag skulle skriva mer på bloggen när jag kom hem från bion, men det blev inte så. För jag fick ett samtal utav min kära syster precis efter jag hade slutat jobbet och hon sa att hon satt på tåget mot Avesta. Så det blev att umgås med henne efteråt och det är därför har jag inte skrivit nått. Filmen var kanon bra iaf :D !
Sen i lördags så var det dags för den sista föreställningen av Hotelliggaren, tråkigt värre!:( Känner saknad efter det redan! Men men.. Vi ska träffas i januari och diskutera vad vi ska göra härnäst, så det blir nog en annan uppsättning till nästa höst ;) Sen på kvällen så hade vi en avslutningsfest som sträckte sig ända fram till kl 5:00 nästa morgon, så man var lite sliten igår när vi skulle plocka ner scenografin. Men det var det värt! Dock så fick jag jätteont i huvudet, trodde att jag höll på att få migrän, så hemskt var det! Så det var mindre kul....
Sen åkte vi hem och firade Lena som fyllde år igår, Grattis igen kära Lena!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0