Helgen.

Som vanligt så har jag inte haft nån tid att blogga i helgen, teatern tar jättemkt tid. Men nu har vi ingen föreställning förrän på torsdag och på lördag är det den sista föreställningsdagen, fort går det! Lite sorligt, men man får försöka se det så positivt som det går. För roligt har vi haft det! Denna vecka har vi haft tre föreställningstillfällen, ett i torsdag och två nu i helgen. Och vi har nästan haft fullsatt varenda föreställning nu i slutet, vilket är jättekul! :)

Nej, nu ska jag gå och krypa upp i soffan med mammsen med en kopp te. Har nyss städat undan en massa i lägenheten, så det är jag värd. Sen blir det nog ett eller två avsnitt av The Hills också innan det är dags för sängen ;) och imorgon ska man bege sig till jobbet igen. Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk :) Kram!


Idag har jag både varit städerska på scenen och hemma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0