Lördag 5/11 - Gävle och maskerad

Jag och Kim vaknade runt kl 8.30 på lördagsmorgonen, och då var det bara att kliva upp och göra sig iordning för att åka till Gävle. Min lilla kusin Sofie fyllde 4 år, så skulle dit och fira henne lite. Gud hon börjar bli så stooooor!! :)
Vi klädde på oss, åt lite frukost och sen så satte jag, mamma och Kim oss i bilen och började köra mot Gävle (jag körde) ;) Väl på plats så fikade vi lite och Sofie öppnade vårat paket, hon fick ett zoo-lego som hon älskade!Lyckat köp med andra ord. Och även jag fick en försenad födelsedagspresent, vilket var en sodastreamer. Något glaaad jag blev :D Tack så mkt kära morbror, Ellie, mormor och morfar!! Jag älskar er!!

Dock så var vi tvugna åka hem rätt så tidigt, då mamma skulle jobba och jag skulle göra mig iordning för maskerad. Hade verkligen supertrevligt med många underbara människor!! Här kommer lite bilder ;)

Magnus, Malin och Louise

Emelie och jag

Malin och Anna som systrarna Fluff, hahaha så klockrena! ;)



Snyggaste systrarna eveeer ;)

Sandra och Jag. Hahaha, Sandra var också så jävla bra!! "Bonde söker sällskap" ;)

Anna och "girlsen" haha.

SNYGGINGAR!!

Anna och jag


Tack för en underbar kväll allihop!
Bilderna är tagna med Emelie Öhmans kamera, och några från Annas blogg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0