LÖRDAG

Hade verkligen en jättetrevlig kväll med Cilla, Jocke och Åberg i fredags! Och även lördagen bjöds på trevligheter :) På dagen så gymmade jag med Jennifer och gick sen ut en lite längre promenad med Casper :) Sen på kvällen så drog jag hem till Emelie Bergström på tjej-/spelkväll, sen drog vi även ut på krogen. Dock så blev det inget drickande för min del, utan höll mig till cola hela kvällen ;) Var inte sugen på att dricka. Tror att det berodde mycket på att jag och Cilla drack upp en hel baginbox med vin i fredags (men blev även då inge full, vilket var skönt!). Men en mkt trevlig kväll var det, som bjöds på mkt snack, dans och skratt. Tack tjejer, detta måste vi göra om!! :D


Vi spelade detta sällskapspel, vilket var jätteroligt!! Det kan jag rekommendera ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0