Mår inte som jag brukar...

Vanligtvis är jag en person som sällan mår dåligt, utan mår 99% av tiden otroligt bra! Jag är så glad över vad jag har, jag har inte allt, men jag är såå nöjd. Det viktigaste för mig är vännerna och familjen, det är egentligen det enda jag behöver. Allt annat är bara bonus! Så ja, jag är väldigt nöjd och trivs med mitt liv. Men i några dagar nu så har jag inte mått som jag brukar. Jag har nästan en ständig klump i magen och känner hur ångesten börjar komma krypandes. Tror att jag vet vad det är som orsakar detta, och jag måste snart ta tag i det som orskar detta. För den här känslan som jag har just nu, den är inte rolig att gå runt och bära på!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0