Megan Fox VS. Angelinga Jolie

Vid hennes stora genombrott så kommer jag ihåg att många reagerade på hur lik Megan Fox var Angelina Jolie. Och ja jag kan hålla med om detta på en nivå, men sen så tkr jag inte jag att de är identiskt lika, utan det är vissa drag hos dem som liknar varandra. Men sen när jag såg denna bild fort på Megan så var jag tvungen att titta en extra gång för att försäkra mig om att det inte var Angie. På långt håll så tyckte jag att detta var jättelikt. Jag menar kolla håret, sminket och den enkla t-shirten. Detta är så typiskt Angelina Jolie så det finns inte!

Eller vad tycker ni?

Jolie?                                                  Fox?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0