STÄDAT OCH BÖRJAT GJORT JULFINT!

Har nyss dammat, plockat undan och börjat julpynta lite smått. Det första fick bli adventsstaken och en söt liten tomte. Kommer fortsätta pynta i veckan, tänkte ta ett rum i taget. Först stora rummet (och för er som inte vet hur det ser ut hemma hos mig så är det stora rummet = sovrum/vardagsrum), sen så blir det kokvrån, hallen och till sist lite på toaletten. Det kommer nog bli superfint när det är klart :) Nu blir det duschen och sen så ska jag krypa ner i sängen med mitt nummer av tidningen av Solo, mys! :) Sen så blir det upp till jobbet imorgon igen då.


Är är bilder på min advents ljusstake, den är köpt på ICA och kosta 79 :-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0