Toning står strax på schemat!

Ååååh, det här har verkligen varit en seg dag på jobbet! Har varit lugnt hela dagen, och har nästan varit tvungen att fördriva tiden med annat. Inte så kul alltid, dagarna går ju så sakta om man har lite att göra. Men jag och min kollega har då bestämt att vi ska flexa lite idag, då det inte finns något mer för oss att göra. Så kl 14.30 tar jag bussen hem mot Avesta. Ska då åka direkt hem till Ewe, ska tona hennes hår idag :D Åååh, jag verkligen älskar att hålla på med hår, funderar faktiskt starkt på att utbilda mig till frisör, men har även funderat på stylist eller makeup-artist, då jag även älskar att sminka! Så det tåls att se vad det blir för utbildning :)

Idag kommer vi iaf använda en toning från L'oreal Castings, vilket är en jättebra färg för Ewe som är lite extra känslig p.g.a. hennes allergi. Kan verkligen rekommendera denna toning till er andra också som funderar på att göra nått åt erat hår. Färgen sitter jättebra även fast det bara är en toning.

Och den finns i så många olika färger....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0