Auch...!

Alltså aj, har brännt mig på handen! Det kom nämligen in en Holländsk chaufför idag som skulle vänta på att han skulle få lossa, och under tiden han fick vänta så tänkte jag vara en snäll "värd" (eller vad man ska kalla det) och bjuda honom på lite kaffe. Det var bara det att själva "hållaren" som kaffemuggarna står på inte var tillräckligt utfälld, så kaffet höll på att rinna ut över hela golvet. Och såklart, så dum som jag är, så tog jag tag i muggen för att rätta till det och fick då det svinheta (ursäkta uttrycket) kaffet över hela handen. Och det svider som sjutton!!! Vet inte vad jag ska göra heller. Har testat att kyla ner det i kallt vatten, men det hjälper bara en kort stund, sen är svedan tillbaka igen... Funderar över om jag kanske ska gå in på Apoteket och köpa en kylgel eller liknande. Tur att man har en mamma som är sjuksköterska, får rådfråga med henne.



Har ni några tips? Skriv gärna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0