Bloggpaus över helgen.

Hej alla glada! Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat nått över helgen, men har varken haft tid eller ork. Men tänkte därför göra en liten kort sammanfattning om min helg.

Fredag: Var rätt så lugn. Det var min första riktigt lediga dag på 2 veckor. Inge jobb och ingen teater. Utan kag spenderade förmiddagen med Jennifer. Lunch, tjejsnack och shopping stod på schemat ;) Jag hittade mkt fint, och kom hem med ett par jeans, två tröjor och en jättemysig mössa (bilder kommer typ imorgon eller nått).
Klockan började sen närma sig 16 och Jennifers mamma var på väg för att hämta henne. Så då tog jag en sväng till Markusskolan (mitt gamla jobb) och hälsade på. Det var verkligen kul att träffa alla barnen igen. Har saknat dem och personalen faktiskt. Stannade ungefär 20 minuter och begav mig sedan tillbaka till stan. Då ringde Ewe. Och hon sa att hon hade sett mig gått förbi pizzeria Torget, och fråga om jag inte ville komma och hålla dem sällskap. Kvällen spenderades sedan med Ewe, och efter ett tag så kom hennes mamma och hälsade på. Det blev tjejsnack, mys och filmtittande. En riktigt trevlig fredag måste jag säga!

 
Umgåtts med dessa snyggingar i fredags, Jennifer å Evelina. Puss på er:*

Lördag: Klockan 11 på lördags morgonen begav jag mig till teatern för träning. Vi körde först genom första akten med stopp för regi, och sen körde vi ett genomdrag av hela pjäsen. Gick faktisk väldigt bra. Och sen på kvällen satte många av oss i Maggans och Peters husvagn och hade lite mys. Dock så blev klockan 5:20 på natten innan jag väl la mig. Inte det smartase kanske eftersom jag skulle vara på teatern kl 10.30 imorse.

Idag (Söndag): Har även spenderat denna dag på teatern, dock så spelade vi akt 2 med regi och sedan ett genomdrag denna gång. Även idag kändes det bra. Måste då säga att jag, efter den här helgen, inte är nå speciellt nervös inför premiären. Jag känner mig lugn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0