Fin födelsedag!

Hade en jättefin födelsedag igår. Först så var jag på jobbet fram till kl 14.30 och sen åkte jag hem och städade lite lätt innan alla skulle komma (var inte så mkt, så det gick väldigt snabbt). Sen, när alla var på plats, så började vi med att äta smörgåstårta (smörgåstårta med skagen är mummmmms!) och sen öppna jag alla fina presenter medans vi fika. Tårtan var också faktiskt väldigt god, t.o.m. jag som annars inte tycker om tårta älskade den skarpt! Mamma kan det där med att veta vad jag tycker om och inte ;) hihi. En mycket trevlig dag, med massa fina gratulationer! Det kunde inte ha varit bättre :) Tack alla er som gjorde denna dag underbar, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0