Hem och montera..

Nu ska jag alldeles strax börja bege mig hemåt. Ska försöka kika och se om jag lyckas koppla in TV:n hade jag tänkt. Sen dammsuga lite kanske? Ska vara lite duktig, för då kan jag lägga upp benen i soffan en stund med gott samvete, sen ikväll är det dans! Jippie :D  Missade dansen igår eftersom jag var tvungen att vara på teatern hela kvällen. Men kan inte vara med ändå eftersom jag har varit sjuk och fortfarande inte är helt frisk. Så måste ta det lugnt. Tråkigt, men that's life sometimes. Det är bara att acceptera. Får satsa på nästa vecka istället ;)





Dessa bilder togs innan vi skulle uppträda på stora scenen under Avesta festivalen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0