Hemma och ska snart göra kväll..

.. Men först så ska jag skriva lite och ge en liten uppdatering, eftersom jag inte bloggade nått i helgen. Som ni säkert läste i fredags så jobbade jag 11 ½ timme den dagen, då det uppstod en massa krångel i datasystemet o.s.v. Jag var helt död när mamma kom och hämta mig (hon är guld värd!) Så vi tog det bara lugnt på kvällen, beställde pizza och kollade på filmen Brudens bäste man. Mycket bra film måste jag säga!

Sen efter filmen så slocknade jag rätt så snabbt. Tror att klockan bara var runt 21:00 när jag la mig i sängen. Men måste då säga att det var väl behövligt, speciellt eftersom lördagen också skulle bli rätt så intensiv..

På lördagen åkte jag till jobbet kl 8:15 (lite sovmorgon iaf) och det rullade faktiskt på väldigt bra. Inte alls lika stressigt som på fredagen. Lördagarna brukar faktiskt vara väldigt lugna, och tur är väl det! Tror inte att jag skulle klara av att ha två intensiva dagar efter varandra. Och det fick jag bevisat! Visst på Milko var det lugnt, men jag hade även tagit på mig ett pass på resturangen. Och där var det fullt ös kan jag lova...! Började jobba kl 16, 17:00 kom de första kunderna och sen var det smockat med folk hela kvällen enda fram till kl 23. Riktigt tufft arbetspass måste jag säga! Men det gick relativt bra ändå tyckte jag. Men jag var ännu mer slut efter det.

Sen efter det lugnat ner sig så hörde Emelie Loquist av sig, och undrade om hon skulle hämta upp mig och att vi sedan skulle åka ner på stan och kolla på folk. Vilket vi sen gjorde. Men vi åkte hem innan krogarna stängde, vi var rätt så trötta båda två..... Men det var ett trevligt sätt att få varva ner på.

Sen söndagen (min enda lediga dag på 11 dagar) tillbringade jag med att jobba på teatern. Jag vill lova, att igår på jobbet så var jag inte den piggaste! Men två dagar kvar, sen så får jag helg och då ska jag bara vila upp mig. Inge jobb, utan ska till västerås och bara umgås med underbara människor och leva livet. Längtar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0