Megan Fox - gått ner i vikt av fel anledning?

Måste säga att Megan Fox är en otroligt vacker kvinna. Men har på senaste tiden rasat i vikt. Det pratas om att hon bantat ner sig för ett jobb som underklädesmodell för Armani, och här är en riktig chockbild! På den nedersta bilden ser man en utmärglad Megan, och om man kollar riktigt noga så ser man revbenen på henne. Men det man även ser är att hon har mycket muskler, så frågan är har hon medvetet bantat ner sig eller har hon gått ner i vikt av naturliga orsaker? Jag hoppas verkligen att det är nummer två, för jag tycker att det är hemskt hur kroppsidealet är idag. Jag menar alla är fina som dem är, det är en annan sak om man bestämmer sig för att gå i vikt för att man annars riskerar att bli sjuk pga sin vikt. Men annars tycker jag att man ska träna och äta så att kroppen mår bra. Inte av någon annan orsak. För även då går man ner i vikt, och man mår bra och blir mycket piggare.




Vad anser ni? Är Megan för smal??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0