Min fredagskväll!

Eftersom jag inte bloggade nånting igår så tänkte jag ge en update. Igår så hade jag verkligen ingen ork att blogga, var helt slut! Först så hade det varit helt kaos på jobbet (en typisk fredag på jobbet) och ingenting stämde, så var här på jobbet i ungefär 10 timmar. Övertid igen. Aja, tillslut så var jag iaf klar och fick åka hem. Men visste då inte riktigt hur jag skulle ta mig hem, eftersom det blivit så sent så att bussarna slutat gå. Men det är tur att man har snälla människor omkring sig som ställer upp å hämtar en när det är kris. Ett stort tack till er! Sen så blev det att köpa godis från Pickaboo. Brukar aldrig vara sugen på godis, men nu behövde jag verkligen socker och det snabbt! Sen så begav jag mig hem och sjönk ner i körkortsboken. Nu blir det att allvarligt ta tag i det där med körkortet igen. Jag är ju så nära! Så ska bara färska upp minnet när det gäller teorin och sen blir det att boka uppkörning! Here we go ;)

       

Sen efter pluggningen så somnade jag på sängen. Var så sjukt trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0