Naglar

Måste då säga att jag älskar nagelförlängning! Mycket beror nog på att jag aldrig får ut mina egna naglar bara för att de är så svaga, och då menar jag ALDRIG. Och jag tycker verkligen att det är så snyggt med långa välvårdade naglar. Så nu har jag och min kompis Natasha (som är utbildad nagelspeciallist) bestämt att det är dags att göra naglar igen, så nästa fredag ska jag hem till henna å få fina naglar igen, YAAAY!! Hon är så otroligt duktig, och man märker att hon verkligen tycker att det är roligt, och vi gör nya designer varje gång. Visst, det är jättefint med vanlig fräsch fransk manikyr också, men dels så tycker jag att det är kul med lite annorlunda och så vill jag även att Natasha ska ha chansen att utvecklas och att prova på lite nytt. Hon gör verkligen ett superjobb!
Här kommer lite bilder på två designer som jag haft tidigare:

 
Rosaglittriga tippar och blommor som Natasha har ritat själv på naglarna, superfint! :)

Sen så har jag även haft ljusblåglittriga tippar, och fransk manikyr med ett par apelsiner på ringfingrarna.
Men tyvärr så har jag ingen blid på dessa... Men de var också jättefina!!

Vill ni också kanske fixa era naglar? Skriv så kan jag prata med Natasha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0