Ont i halsen!!

Usch jag har så fruktansvärt ont i halsen, har haft det både igår och idag. Inte blir det bättre heller! Upptäckte igår att jag hade ett par vita prickar i halsen och sen att jag var röd och hade svulna halsmandlar. Alla trodde att jag åkt på halsfluss, men på testerna som mamma hjälpte mig att ta visade att det som tur var bara var ett vanligt halsont. Tur i oturen kan man säga. Jag har inte tid att vara sjukskriven nå mer. Men eftersom det inte var halsfluss (som är jättesmittsamt) så kan jag iaf jobba på, dock med en halsduk virad runt min hals och sen dricka en massa massa te. Så får vi hoppas att det snart går över. Vi har ju premiär nästa helg!! Fattar inte, jag som nästan aldrig blir sjuk, blir jämt det precis innan föreställningar. Just my luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0