Tidig födelsedagspresent!

Jag tror att jag faktiskt har världens bästa mamma!! Igår efter jobbet så möttes vi upp på stan och gick för att kolla på min födelsedagspresent, vilket var en TV. Har tidigare haft en gammal skrutt som jag ärvt efter min gammelmormor, för jag har egentligen inte haft ett sånt stort behov av en mer "mordern" TV, för vi har ju den inne i vardagsrummet. Men såklart så har jag velat haft en egen plattTV också, som jag kan ta med mig när jag väl flyttar o.s.v, vilket jag nu har! Sen så köpte jag även en mindre DVD-spelare, men den sa jag att jag kunde betala för mig själv. Nån måtta får det väl ändå vara :) Ååå, ska bli så skönt att inte behöva springa in i vardagsrummet varje gång man vill se på TV, och nu kan både jag och mamma se på det båda vill ;) Tack så hemskt mkt mamma, jag älskar dig! Du är bääääst <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0