Tjocka ögonbryn.

Har alltid tyckt att det varit snyggt med tjocka välmodellerade ögonbryn, och skulle själv vilja fixa formen på mina litegrann. För jag tycker alltid att mitt högra ögonbryn blir lite smalare än det andra och får inte alls till samma form. Jag vet inte vad jag gör för fel heller, tror nästan att jag har mer strån på  det ena ögonbrynet än på det andra. Så jag får alltid fylla i det högra lite extra så det blir lika fylligt som det vänstra. Fast att jag skulle ha mer strån på det högra är ju inget som jag direkt bevisa. Har ni några tips? Vill ju inte vänta ett bra tag innan jag nopprar dem heller, för då känner jag mig så ofräsch på nått vis. Åååh, vad patetisk man är egentligen! Vad spelar det egentligen för roll? Men jag skulle jättegärna vilja ha hjälp med detta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0