VÄSTERÅS

Sitter just nu och dricker te med Anna. Vi ska alldeles strax bege oss mot ICA för lite inhandling av frukt och andra gottigheter. Filmkväll och tjejmys står på schemat. Det gillas! :D Men först så tänkte jag uppdatera er lite om gårdagen. Men ni får ursäkta om det inte är allt för detaljrikt det jag skriver, men känner att det står helt still i huvudet och jag vet inte vart jag ska börja. Hände så otroligt mkt igår, men här kommer en liten kort sammanfattning iaf:

Först när anlände till västerås så åkte vi hem till Anna och åt lite lunch, för att sedan bege oss ner på stan för att möta upp Patricia, som jag inte träffat på evigheter. Var så otroligt kul att träffa henne, kände hur tårarna började komma när jag kramade om henne! Har saknat henne jättemycket, men hon trivs nere i Nyköping vilket är otroligt skönt och det gör det så mkt lättare att vara ifrån henne då.

Sen på kvällen så kom även Emelie Öhman hit till västerås, och det blev då utgång på Pluto. Hade verkligen superkul! Vi dansade inprincip nästan hela tiden, och det var ett riktigt drag måste jág säga:D.
Här kommer lite bilder:


Anna och Emelie - älskar verkligen mina tjejer!



HAHAHAHAAH, nej vad säger du Anna? Vi bjuder på det här ;)


Sen när vi kom hem från krogen så satt vi oss och drack lite te å prata massa tjejsnack :) 
Sen helt plötsligt så säger Anna från ingenstans; -Ååååh vad gott det skulle vara med pannkaka, ska vi göra pannkaka? Hahaha, så det slutade med att vi ställde oss och grädda pannkaka kl 4 på morgonen ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0