Eftersom att jag har några minuter över..

.. så kan jag ju passa på att göra ett litet inlägg. Tycker att det är så sjukt jobbigt när man inte har något att göra på jobbet bara för att man måste vänta på vissa klockslag innan man kan göra bokningarna. Och det måste bokas för att jag sedan ska kunna göra de få andra arbetsuppgifter som jag har kvar innan jag får gå hem. Segt värre! Men men... Man ska väl inte klaga eller? Det kunde ha varit värre, jag kunde ha varit helt arbetslös eller ha arbeten upp över öronen. För inget av det är speciellt roligt! So I feel lucky anways.

Efter jobbet tänkte jag nog faktiskt ta en liten sväng ner på stan och kika lite. Skulle behöva köpa minst ett par till utav mina favorit jeans-tights. Jag verkligen älskar dem! De sitter så skönt på och så går dem både till fest och vardags.  Så ja... Det tror jag faktiskt att jag ska göra. Sen så hoppas jag även att älskade Evelina har tid att ta en fika. Känner att jag skulle behöva det. Och ikväll.... Ikväll blir det DANSTRÄNING! ;D Love it.



Slänger upp en sommarbild sålänge, så det blir lite färg på bloggen !
Denna bild är tagen av Emelie Wahlund, när jag och Anna stod modeller ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0