MISSNÖJD? Jag?!! Neeeeej, tror du?!!!!

KLAART JAG ÄÄÄÄÄÄÄR!!!!

Fyfan, har suttit i 2 och en halv timme och väntat att jag äntligen skulle få göra den efterlängtande tatueringen! Och så kommer jag hem utan den, eftersom tatueraren inte var klar med Emelie som kom kl 12! 6 timmar tog det för honom att bli klar med hennes tatuering! Neeeej, är så missnöjd...!! Finner inga ord. Fick inte ny tid förrän om två veckor!! Nej det var dålig stil att inte ens höra av sig när han såg att han inte var klar på långa vägar när min tid började närma sig tycker jag! Kunde vara med min hund så han slapp vara ensam istället för att slösa bort nästan 3 timmar på att bara sitta på en stol och vänta på nått om inte ens skulle hinna bli av idag!!!

Är inte så glad just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0