Nystart på gymmet.

Vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv att jag ska börja träna mer och äta nyttigt iaf 6 av 7 dagar i veckan. Visst jag dansar 2 dagar i veckan, och jag äter någorlunda bra. Men måste ta tag att gå till gymmet oftare, jag menar jag betalar ju ändå 300 spänn i månaden för det där kortet. Och att inte utnyttja det mer då känns som att kasta pengarna i sjön. Men det är ju så tråkigt att åka ner och träna själv! Förut så gymmade jag och Ewe ihop, men vi jobbar ju båda två väldigt mycket, och det krockar alltid. När jag kan gymma så kan inte hon och viseversa. Så nej, ska det bli nått gjort så får jag börja ta cykeln ner på stan och gymma själv. Det är ju bara jag som stoppar mig själv, ingen annan. Så, shame on me!

Har ju även köpt 12-gångskort på badhuset, vilket jag verkligen gick inför. Men nu, eftersom jag ska sätta mig under nålen igen imorgon så kommer det ju inte heller gå på några veckor. Aja, nån ordning ska det väl bli på torpet tillslut iaf ;) hahaha. Jag var ju så duktig att träna förut, så jag fattar inte varför det går så trögt att börja just denna gång.



Blir dans ikväll iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0