Sitter och längtar tills imorgon..

Åååh, sitter och drar mig genom håret medans jag jobbar. Jag verkligen längtar tills imorgon då jag äntligen ska klippa mig och få bort allt det slitna. Ska även fixa färgen. Visst enligt kalendern så var det inte så jättelänge sen jag var hos frisören sist, men mina toppar berättar en helt annan historia. Det blev faktiskt riktigt risigt efter resan till Mallorca. Tror att det berodde mycket på all denna sol och klor-/saltvatten som mitt hår blev utsatt för! Men imorgon så ska det bli en förnyelse ;)

Lägger upp några bilder på min inspirationskälla, Lauren Conrad! Hon är verkligen en så kallad naturlig skönhet, och jag ÄLSKAR hennes hår!! Hon är alltid så snygg.


   



Love her hair!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0