Snart hem...

Nu är det typ bara en kvart tills jag får gå hem för dagen. Har inget kvar att göra, och att man då måste sitta kvar å vänta på bussen känns ju sådär. Men men, vad gör man? En kvart brukar ju gå rätt så fort ändå.
Sen blir det direkt hem. Skulle egntligen iväg och klippa mig, men Lotta mådde lite dåligt idag. Stackarn! Hoppas att hon mår bättre snart. Så vi bestämde att jag ska till henne imorgon kl 17:30 istället. På ett vis så känns det ändå skönt, för jag är så fruktansvärt trött idag, så ska ta tillfället i akt och bara slappa hemma. Det blir till att se ett eller två avsnitt av The Hills. Jag verkligen älskar den serien!

Sen så ska jag nog även prova min nya lock-/plattång som jag köpte igår. Det blev en sån här! ;)

 

Hoppas att den är bra! :)
Skriver mer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0