Städning på schemat!

Åååh vad skönt det är att vara tredagars ledig! Känner att jag behövde det.. Det tar då verkligen på en att bara flänga runt hela tiden, det är då inte ofta man bara är hemma och vilar längre. Men vilan varade inte speciellt länge, utan jag tog tillfället i akt och dammade av lite här hemma. Inte världens roligaste kanske, men det är skönt när det väl är gjort!

Har även kollat genom alla bilder som Emelie Wahlund tog på mig och Anna här för några veckor sedan. Gud vad duktig hon är! Blev helnöjd med de flesta bilderna. Sen givetvis så fanns det ju än å annan "flummbild" (stavning?) också, men det får man ta i beräkningen när det gäller mig och Anna ;) tihi.

Nej, nu ska jag återgå till städningen lite grann. Så nu skruvas youtube upp på högsta volymen! Ska nämligen iväg och jobba två timmar på Resturang Vinsenten kl 16:00. Det var den ledigheten det :P haha. Är det inte Milko så är det de andra arbetsgivarna som behöver en. Men som sagt det gäller enbart två timmar, sen så ska jag få åka iväg till hedemora och gratta ena kusinen som fyllt år ;)

Passar nu på och slänga upp några bilder från fotograferingen.







Älskar dig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0