Ta tag i bloggandet igen

Detta är något som jag har funderat på länge nu, och ja det har varit mycket snack och liten verkstad när det gäller just bloggandet. Men jag ska skärpa mig, det har jag lovat mig själv! Så jag gick igenom med mig själv vad som skulle kunna motivera mig lite mer till att sätta mig framför datorn och börja skriva aktivt, och då eftersom jag inte var speciellt nöjd med min förra blogg så tog jag bort den gamla och ska nu börja "snickra" på en ny blogg, som ska bli så många gånger bättre! 

Så nu sitter jag här och försöker klura ut hur man gör själva designen så snygg som alla andra bloggares sidor. Men jag lyckas inte så jättebra! Men till min lycka så har Jennifer sagt att hon ska kolla på det här med mig! Vilken tur man har att man har vänner som ställer upp i alla väder! :) 

Nej, nu ska jag kika vidare på det här. Men jag är glad att kunna säga på återseende! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0