Tjejkväll står på schemat

Just nu så sitter jag hemma hos syster, som är hemma över helgen, och har precis gjort mig i ordning för kvällen. Tjejkväll med trerätters-middag står på schemat! Ska verkligen bli jättetrevligt. Alla ska klä upp sig riktigt tjejigt. Vad som menas med det är att inga byxor eller liknande är tillåtet, bara kjol eller klänning är godkänt! Hahaha, kul med lite teman ibland. Har sett fram emot detta i flera veckors tid nu. Så nu sitter jag här, i min klänning (som jag köpte idag för denna kväll btw) och dricker en Briska. Ska snart gå ut till Kim igen och kolla hur långt hon har kommit. Har inte sett hennes klänning än heller, så det ska bli spännande :)

Jaha, vad mer? Jo igår så jobbade jag som sagt två timmar på resturangen. Skulle tydligen lära upp en ny tjej, vilket är lite ironiskt eftersom jag bara har jobbat där tre gånger. Var lite nervöst i början, eftersom jag själv fortfarande är nybörjare när det gäller servering. Men tydligen så måste jag ju ha skött mig bra, eftersom chefen tyckte att jag var kapabel att lära upp nån som är helt ny. Bra gick det iaf!
Sen åkte jag som sagt och fira min ena kusin som fyllt år. Och så fick jag träffa hennes två underbara döttrar, som är så otroligt goa! En riktigt trevlig kväll var det måste jag säga.

Nej, nu ska jag gå och kolla hur det går för donnan där ute. Trevlig kväll på er! ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0