MAKEUP-MODELL I STOCKHOLM.

Godmorgon på er alla goa och glada :)
Jag har sovit som en stock inatt! Sov ikapp alla de där timmarna som jag förlora förra natten. Så det är därför jag inte hann göra en uppdatering om hur fotograferingen gick igår, kom hem 21.19 med tåget och var helt slut. Så det blev bara att hämta Casper och sen förbereda sig för sängen. Men jag kan tala om att jag hade så grymt kul igår, både sminkningen/hårfixet och fotograferingen gick jättera! :) Fast man satt då bra länge i fixet, mitt hår tog ju bara 2 ½ timme liksom, hahaha. Jonetta var nog lite frustrerad där ett tag, för mitt hår tog aldrig slut. Men vi hade kul under tiden, och det är ju det som är det viktigaste. Hon var verkligen jätteduktig! :D

Här kommer ett kort där ni kan både se sminkningen och mitt krusade hår :)



och såhär ser håret ut idag...


hahaha! Fick slänga upp det i en knut idag, då jag ska alldeles strax bege mig ner på stan och luncha med Emelie Loquist och Ewe. Jag lär nog göra mig i ordning snart, skriver mer när jag kommer hem. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0