PARTEEEEY TONIGHT!

Hej allihop, just nu sitter jag framför datan och kollar på lite makeup-tips. Ska nämligen ut med lite folk till kvällen och vet inte alls vad jag ska göra med hår, smink eller vad beträffar kläder. Jag är lite sugen på att ha röda läppar, det var ett tag sen jag hade det sist. Men ändå så är det skönt att ha neutrala läppar, då behöver man ju inte fylla på så ofta. Hmmm.. Vi får se vad jag hittar på. Får fundera lite nu under dagen.

Skriv gärna om ni har nå makeup-tips inför kvällen :)
Här kommer lite inspiration:

 
En neutrallook - med lite smått sotade ögon, eller en med röda läppar..


                              ..Eller smokey eyes? Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0