SAMMANFATTNING - Vad har hänt sen sist?

Hah, jag såg nyss att jag i mitt senaste inlägg, den 13/1!, sa att jag skulle skärpa till mig vad beträffar det här med bloggningen. Men har det hänt nått? Öööh, nej. Hahaha, jag är verkligen inte duktig på att hålla denna blogg vid liv, och denna gång kommer jag inte lova nånting, utan jag kommer att uppdatera när jag har tid och lust. Kan då bli varje dag, men det kan även dröja dagar/veckor innan nästa inlägg. Så jag säger såhär, jag kommer göra så gott jag kan, låter det bra? :)

Sååå... vad har hänt sen sist? Tänkte att jag skulle göra en kort liten sammanfattning av den gångna tiden. Vi börjar med:

Jobbet - jag har sedan tidiga januari påbörjat ett nytt jobb och jobbar numera på BYGGMax här i Avesta. Det började med nån gång lite då och då, och har nu gått in på schemalagd halvtid. I sommar kommer jag kanske gå upp till 80%.

Kärlekslivet - har det inte hänt så mkt med. Det står mer eller mindre still. Håller för tillfället på och jobbar med mina egna känslor och försöker gå vidare i livet. Det är tugnt och är ibland riktigt jobbigt. Men det går framåt, och jag har aldrig varit någon som haft brottom heller, så vi låter tiden utvisa...

Teatern - jag som tidigare sa att jag inte skulle hoppa på någon ny pjäs på ett tag nu, har gjort det motsatta. Jag ska nu vara med i pjäsen Fångad på nätet som kommer att ha premiär den 20 oktober. Träningarna har börjat, och jag ser riktigt fram emot resultatet.

Dansen - terminen börjar gå mot sitt slut. Vi har gjort några jätteroliga koregrafier och vi ska förmodligen uppträda på Avesta festivalen även detta år. Vi kanske ses där? :)

Bott med en kompis - Ewe har flyttat in och ut hemma hos mig under dessa månader, och bor numera hemma hos Richard igen. 

Gjort om i lägenheten - jag har (efter att Ewe flyttat ut) gjort om här hemma, köpt nya grejer och nu börjat renovera. Köpte nytt golv till kokvrån idag exempelvis. 

Sökt skola - har sökt fem olika utbildningar till hösten, och hoppas på att få plugga till förskolelärare i Västerås till hösten. Vi håller tummarna!

etc. etc.

Ja, det var en liten kort sammanfattning om vad som har hänt sen januari. Och nu ska jag som sagt göra så gott jag kan med att underhålla er med nya händelser :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0