UPPE INNAN TUPPEN.

Godmorgon allihop, ni ligger säkert och sover vid den här tiden. Men min klocka ringde kl 5.00 imorse, och jag låg och drog mig kanske till kvart över nånting. Men nu sitter jag här med en kopp kaffe, redo att snart bege mig mot tågstation och sedan vidare mot Stockholm. Jonetta (min kompis som jag ska sitta modell åt) sa att hon ville att jag skulle ha mörka kläder på mig, så det blev ett par höga svarta jeans och en svart enkel topp. Inte det mysigaste att åka tåg i såhär tidigt kanske, skulle helst vilja ha mjukisbyxor och en munktröja på mig, men jag får nöja mig med att ha min stora danströja över. Nej, nu lär jag sätta lite fart. Men jag skriver hur det gick senare när jag kommer hem, men om det blir senare idag eller imorgon vet jag dock inte. Men skriver så fort jag hinner.

Då vill jag önska alla er en trevlig dag, så hörs vi! Ciao :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0