SISTA NATTEN SOM AVESTABO!

Dagen har bestått mestadels av en massa packande! Imorgon så går det första flyttlasset (med kläder och dylikt). Kommer inte ha tillgång till lägenheten förrän runt den 1 Oktober, men kommer få bo hos några av mina underbara, hjälpsamma vänner under tiden. Vad skulle jag göra utan dem? Det är väldigt skönt, när man flyttar till en ny stad, att man har några kontakter på plats. Och nu kommer jag ju kunna träffa min älskade Anna hur mkt som helst!! Hur underbart som helst!

En grej som både är lite spännande och bra är att jag knappt kommer hinna landa i Västerås innan det är dags för allvaret. Ska nämligen jobba på studentkåren imorgon kväll. Spännande! Riktigt kul ska det bli att få träffa nytt folk, som jag säkerligen kommer ha mkt att göra med i framtiden på högskolan och kåren. Bra att knyta kontakter redan första kvällen ;)

Nej, nu ska jag låta "John-Blund" hälsa på. Lär nog få rätt så bra med sömn inatt, för det kommer nog bli en intensiv dag/kväll/natt imorgon. Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0