LÖRDAG

Sitter just nu och lyssnar på det smattrande ljudet av regnet som bara öser ner utanför fönstret. Finns det något som är mer rogivande? Jag tror faktiskt inte det. Ska alldeles strax ta fram lite frusna bär och vaniljkesella, för att sedan krypa upp i soffan med en bok. Mysigt värre! Läste nyss ut Isabella Löwengrips bok Isabellas hemligheter för andra gången - verkligen en grymt bra bok! Frågan är vilken bok jag ska plocka fram denna gång? Kanske ska läsa hennes första bok Egoboost eller någon utav Lauren Conrads böcker? Ja vi får se, ska iallafall gå och göra iordning frukten nu.

Senare ikväll ska jag åka med Simone och hämta upp hennes pojkvän och hans vänner på Arlanda. Vill inte att hon ska behöva åka dit själv så sent ifall att hon skulle bli trött eller nått. Det är ju en bit dit, och nu så är vi ju två som kan köra ifall om att den andra inte skulle orka köra hela vägen.
Sen ikväll så kommer man säkerligen bli fyllechaffis också, hahahaha ;) Aja, trevlig kväll på er kära vänner :) Nu ska jag sjunka ner i boken en stund.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0