STRAX MOT JOBBET.

Idag gick man verkligen upp före tuppen. Är så sjukt trött, inte mentalt men i kroppen, satt uppe till kl 1 inatt bara för att jag fasna framför Catwoman som gick på tv. Shame on me! Jag får sota för det idag, men men.. så kan det vara ibland. Just nu sitter jag och äter lite havregrynsgröt, ska alldeles strax bege mig emot jobbet. Det blir först jobb till kl 14.30 och sen blir det hem, äta och sen göra dig i ordning för kvällen. Ska nämligen ut och fira Natasha som fyller 25 år på måndag, så det blir party party! Hon har ju inte varit ut på över ett år nu, så hon behöver nog  det ;)

Aja, nu lär jag sätta lite fart. Hoppas att ni får en kanon dag, så får vi se om jag slänger iväg ett inlägg lite senare fram emot kvällen. Annars ha en trevlig lördag allihop! :)



Slänger upp en vårbild (som togs förra våren). Det kan behövas i detta ruskväder! Får hoppas på att solen tittar fram snart igen, så att det blir lite varmt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0