STRESS, STRESS..

Jag vet, det är verkligen inte bra att stressa! Men jag kan inte hjälpa det. Kom hem runt kl 14 efter ett hårt gympass, och ska alldeles strax iväg igen. Nu är det fika med Natasha, kika på olika fotoplatser till hennes bröllop, och sen dans som står på schemat! Bara roligheter, men när man har tidsbrist så kan även det bli en stressfaktor. Läser faktiskt just nu Isabella "Blondinbellas" Löwengrips nya bok Isabellas hemligheter, där hon bl.a. talar om att man ska vara ens egen bästa vän och priotera sin egna tid. Grymt bra bok måste jag säga! Köpte den igår och har redan läst halva boken. Kan verkligen rekommendera den. Man får verkligen en tankeställare! Man måste först och främst tänka på sitt eget välmående. 

Nej jag lär verkligen kila nu, men skriver sen när jag kommit hem från dansen. I promise!

 

Isabellas hemligheter, här får du vet allt om Isabella Löwengrips framgångar och erfarenheter med bl.a. Blondinbella.se och hennes ytterligare entrepenörsskap men också hennes första separation, hur det är att leva singellivet, första lägenheten och första jobbet får en egen plats i boken. Hon delar även med sig av framgångens baksida, de prestationskrav hon känt och kampen mot kontrollbehovet.

Boken är befriad från pekpinnar, istället kan den coacha och hjälpa dig att utvecklas. Isabella Löwengrip har fört över Blondinbella från blogg till bok, precis som på bloggen är boken som en vännina som stöttar och kommer med goda råd.

Isabellas tidigare bok Egoobost vänder sig främst till tonåringar men nu har både Blondinbella och hennes målgrupp blivit unga vuxna som är på väg ut i livet. Boken kan hjälpa dig att nå dina mål både privat och i yrkeslivet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0