TORSDAG MORGON.

God morgon allihopa :) 
Jag var så trött igår efter dansen, så jag somnade nästan på en gång efter att jag druckit te med Ewe. Det var en kanon träning, och var toksvettig efteråt. Det gick verkligen jättebra! Ladda inför dansuppvisning nästa fredag nudå girls :)
Just nu sitter jag och äter frukost framför ett avsnitt av Grey's Anatomy. Havregrynsgröt med äpple och kanel, mummms! Har inte tyckt om havregrynsgröt förut men nu tycker jag att det är jättegott, det är väl en vanesak kan jag tänka mig. Och så är det ju jättenyttigt, en riktigt bra start på dagen och du står dig jättelänge. Ja rekommenderar verkligen att försöka tvinga i sig det även fast man inte tycker om det så mkt, för det är en jättebra energikälla. 

 

Nu lär jag sätta lite fart. Måste göra mig i ordning och fixa lite här hemma innan jag ska till jobbet.
Hoppas att ni alla får en underbar dag. Vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0